Aktualno艣ci » Komunikaty
Komunikat

w sprawie transakcji sprzeda偶owych i zakupowych

Zawiadamia si臋, 偶e pocz膮wszy od 01.01.2017 r. wszystkie czynno艣ci (transakcje) sprzeda偶owe i zakupowe dokonywane przez jednostki bud偶etowe Gminy S艂upca dla celów podatku VAT – s膮 uznawane za czynno艣ci wykonywane bezpo艣rednio przez Gmin臋 S艂upca. Zmiana statusu jednostek bud偶etowych i zak艂adów bud偶etowych Gminy S艂upca na gruncie przepisów o podatku VAT nie wp艂ywa na status tych jednostek na gruncie prawa cywilnego.
 
W konsekwencji nie zachodzi konieczno艣膰 dokonywania cesji istniej膮cych umów cywilnoprawnych na Gmin臋 S艂upca.

W praktyce wskazana zmiana oznacza, 偶e umowy cywilnoprawne zawierane z Gmin膮 S艂upca (jednostkami i zak艂adami bud偶etowymi Gminy) oraz faktury VAT dokumentuj膮ce sprzeda偶 towarów i us艂ug na rzecz Gminy S艂upca po 01.01.2017 r. powinny zawiera膰 nast臋puj膮ce okre艣lenie nabywcy i odbiorcy:

Nabywca: Gmina S艂upca
ul. Sienkiewicza 16
62-400 S艂upca
NIP 667-176-44-08

Odbiorca faktury:
Nazwa danej jednostki
Adres
62-400 S艂upca

Faktury, które nie b臋d膮 zawiera膰 okre艣lenie nabywcy zgodnego z powy偶szym wzorem b臋d膮 uznawane za wystawione w sposób nieprawid艂owy i nie b臋d膮 akceptowane przez Gmin臋 S艂upca.

Autor : W贸jt Gminy S艂upca
Zredagowa艂(a) : Tomasz Gniewkowski
Data wprowadzenia : 2017-01-02 13:59:24
Data ostatniej modyfikacji : 02.01.2017 13:59
Liczba wy艣wietle艅 : 190



licznik odwiedzin: 1903720